کودک، خانواده، سلامت و صنعت | نی نی سایت

نی نی سایت یک پلتفرم مقاله محور درباره محصولات مخصوص کودکانه است که در فضای دوستانه و همراه با مادران عزیز به بحث و گفتگو میپردازیم.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

برند کارترز اصل

کارترز، برندی فوق العاده برای کودکان

 

سرهمی جورابدار کارترز

 

رعایت کیفیت و برتری جنس نخ و پارچه برند کارترز، لطافت و حساسیت برند کارترز نسبت به پوست لطیف کودکان فوق العاده اهمیت دارد.  لباس های برند کارترز از طرح هایی که در هم آمیخته شده درست شده است و حس خوبی را به اطرافیان القا می کند. جنس لباس نوازاد باید به صورتی باشد تا آسیبی به نوزاد ما نزند. از آن جایی که پوست نوزاد بسیار حساس است و با کوچکترین ناسازگاری قرمز و پوسته پوسته میشود. لذا باید هنگام خرید لباس نوزاد ابتدا به جنس آن توجه کنید و بعد از اینکه جنس لباس آن را بررسی کردید، میتوانید سراغ مراحل دیگر انتخاب لباس نوزاد از جمله زیبایی و اندازه بروید.

 

نحوه تشخیص کارترز اصل از تقلبی

برند کارترز برند پوشاک معتبر تولید کشور آمریکا است و در کشور های مختلف مانند تایوان، ویتنام و چین تولید میشوند. اما افزایش هزینه واردات و سختی آن باعث شده برند های تقلبی در بازار زیاد شوند که تولید داخل بوده و با خرید لیبل کارترز، ادعای اصالت دارند. در این مطلب به بررسی ویژگی های این برند میپردازیم:

 

برند کارترز اصل از تقلبی

 

تفاوت قیمت

فروشگاه کارترزلند با وجود نوسانات ارزی، سعی بر ارائه محصولات با حداقل سود ممکن را داشته تا مشتریان عزیز که علاقه مند به استفاده از برند با کیفیت و مطرح کارترز برای کودکانشان هستند، قادر به تهیه محصول باشند. با توجه به این نکته قیمت لباس بچه کارترز تقلبی به دلیل کیفیت پایین پارچه و دوخت نامناسب، از قیمت های موجود در فروشگاه کارترزلند پایین تر می باشند.

 

تنوع برند کارترز اصل در مقابل تقلبی

 

یکی از تفاوت های اصلی فروشگاه کارترزلند نسبت به فروشگاه های همه چیز فروشی تعدد جنس لباس است. برند کارترز چندین و چند طرح متفاوت دارد که در فروشگاه کارترزلند همواره شارژ میشوند و موجود میباشند، ولی در سایر فروشگاه های تقلبی فروش وحود ندارند.

 

ضمانت بازگشت کالا فروشگاه کارترزلند

cartesland به سبب اطمینان از کیفیت بالا و وارداتی بودن محصولاتش، ضمانت بازگشت 7 روزه کالا را قرار داده است و همین امر یکی دیگر از دلایل عرضه کارترز اصل در این فروشگاه می باشد.

 

نکات مهم در مورد نحوه تشخیص کارترز اصل از تقلبی

 

  • خرید برند کارترز از فروشگاه های معتبر

  • درج برند محصول (کارترز) روی لباس و نه یقه لیبل خورده

  • جنس و طرح های برند کارترز

  • وجود نوار سفید رنگ از جنس کتان زیر دکمه پایین بادی لباس های کارترز

 

 

  • علی رضایی