کودک، خانواده، سلامت و صنعت | نی نی سایت

نی نی سایت یک پلتفرم مقاله محور درباره محصولات مخصوص کودکانه است که در فضای دوستانه و همراه با مادران عزیز به بحث و گفتگو میپردازیم.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع چمن مصنوعی

انواع چمن مصنوعی

به گزارش نی نی سایت، بعد از مطلب راهکار های آرام کردن نوزاد، کمی هم در مورد وسایلی صحبت کنیم که به تازگی در ایران باب شده اند. چمن مصنوعی وسیله ای ایدهآل برای صاحبان خانه در مناطق آفتابی و گرم است که می توانند حیاط سبز زیبایی را بدون هزینه زیاد برای کوددادن، خدمات حرفه ای و نگهداری مداوم داشته باشند. افراد با داشتن چمن مصنوعی از انجام همه فعالیت های بعضا سختی در راه زیباسازی محیط اطرافشون خلاص میشوند و هنوز هم یک چمن سبز و زیبا برای بازی کودکان و حیوانات خانگی خود دارند. با این حال، هر نوع چمن مصنوعی دارای کارکردی متفاوت است. مهم است که قبل از نصب چمن مصنوعی اشتباه برای خانه، انواع مختلف چمن مصنوعی حیاط خود را بشناسید.

چمن مصنوعی از لحاظ کاربرد

چمن مصنوعی از لحاظ کاربرد

چمن مصنوعی از لحاظ کاربرد در ایران به دو گونه چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی یا فوتبالی تقسیم میشوند. اما در این مطلب قصد داریم انواع چمن مصنوعی را از لحاظ جنس ساخته شدن آن مورد بررسی قرار دهیم:

چمن مصنوعی پلی اتیلن

چمن مصنوعی پلی اتیلن گران قیمت ترین و با ارزش ترین گزینه موجود است. در مقایسه با چمن طبیعی، طبیعی ترین ظاهر را دارد. ناگفته نماند، مقاومت چمن مصنوعی پلی اتیلن به طور قابل توجهی دوام بیشتری دارد و در برابر گرما و سایش طولانی نسبت به علف های نایلون یا پلی پروپیلن بیشتر عمر می کند. برخلاف نایلون، پلی اتیلن غیر متخلخل است، به این معنی که بو یا زباله حیوانات را حفظ نخواهد کرد. صاحبان خانه این نوع چمن مصنوعی را دوست دارند زیرا شبیه به چمن طبیعی است و از لحاظ فرسایش نسبت به سایر گزینه های چمن مصنوعی بسیار با دوام تر است. (اطلاعات بیشتر در سایت syntheticturfnorthwest.com )

چمن مصنوعی با بافت نایلون

چمن مصنوعی نایلونی بدون شک قوی ترین چمن مصنوعی موجود است. این محصول می تواند وزن سنگین و آب و هوای مرطوب را تحمل کرده و همچنان شکل اصلی خود را حفظ کند. این چمن مصنوعی بهترین گزینه برای آب و هوای گرم است، زیرا در اثر آسیب های خورشید خراب یا ضعیف نخواهد شد. هنوز هم استفاده از چمن نایلونی اغلب پر هزینه است که باعث می شود آن برای حیاط زیاد مورد استفاده قرار نگیرد. مردم معمولاً از آن برای زمین های ورزشی یا زمین های گلف استفاده می کنند. با این حال نایلون هنوز هم یک گزینه عالی برای صاحبان خانه هایی است که در آب و هوای گرم و آفتابی زندگی می کنند و می خواهند ظاهر حیاط اصلی خود را حفظ کنند. استفاده از چمن نایلون به همراه چمن پلی اتیلن را برای یک حیاط بسیار مقاوم و محکم در نظر بگیرید.

چمن مصنوعی پلی پروپیلن

آخرین نوع چمن مصنوعی برای استفاده، پلی پروپیلن است. این محصول مقرون به صرفه ترین، اما ضعیف ترین گزینه برای صاحبان خانه است. بزرگسالان، کودکان و حیواناتی که روی آن بازی می کنند می توانند آسیب جدی ببینند زیرا این چمن نمی تواند شکل خود را به خوبی حفظ کند. قرار گرفتن در معرض گرما می تواند به یکپارچگی چمن آسیب برساند و همچنین با توجه به نقطه ذوب پایین آن دوام زیادی در برابر نور خورشید شدید ندارد. از آنجا که دوام ضعیف آن باعث ایجاد یک فضای بازی ضعیف می شود، این نوع چمن مصنوعی برای کسانی که به دنبال دستیابی به زیبایی زیبایی هستند و نه یک محوطه برای قدم زدن، بهترین حالت است. همچنین برای فضاهای کوچکتر و دور از تابش شدید گرما ایده آل است. به عنوان مثال چمن مصنوعی تنیس را از این الیفا می سازند.

بهترین سایت برای خرید چمن مصنوعی

برای خرید چمن مصنوعی، بهترین کار در ابتدا دریافت مشاوره و بازدید از محلی است که میخواهید چمن مصنوعی بکنید. به همین دلیل حتما قبل از خرید چمن مصنوعی یا دریافت قیمت آن، با کارشناس متخصص مورد تایید صحبت کنید. سایت خانه چمن به عنوان بهترین سایت خرید چمن مصنوعی با سابقه چند ساله و اجرای پروژه های موفق، بهترین وبسایت خرید آنلاین و دریافت مشاوره رایگان برای خرید چمن مصنوعی است.

  • علی رضایی